Modalitati de contestare PDF Imprimare E-mail
Scris de Administrator   

  Modalitati de contestare a deciziei institutiei in cazul impiedicarii accesului la informatii de interes public:

  In cazul in care o persoana se considera vatamata in drepturile sale prevazute in Legea 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, aceasta poate:
 
  .: depune o reclamatie la Directorul General al institutiei in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata;
  .: depune o plangere la Sectia Contencios Administrativ a Tribunalului in a carei raza teritoriala se afla sediul institutiei publice. Plangerea se face in termen de 30 de zile de la data expirarii termenului de raspuns la solicitarea informatiilor de interes public, termen prevazut in Legea 544/2001.
 
Ultima actualizare ( Miercuri, 14 Mai 2014 )
 

TEL. SESIZARI

 Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului  0237230789 si 0237230788
Directia pentru Protectia Persoanelor cu Dizabilitati -  0237627019
 
  SESIZARI ABUZURI COPII !
 0237.983 
.:NON-STOP:.  si
0237.233.271 intre orele
.:08.30-16.00:.
 

Cine e online

Avem 1 vizitator online